mobile Menumobile Logo
mobile Cart

سامرند سلیمی

سامرند سلیمی

سامرند سلیمی

زوج

درباره مدرس
سامرند سلیمی

سامرند سلیمی

متخصص روانپزشکی

دکتر سلیمی در سال ۱۳۸۶ از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده و علاوه بر روانپزشکی دارویی، به طور تخصصی به روان‌درمانی فردی و زوج‌درمانی با رویکرد تحلیلی یا سایکودینامیک می‌پردازد. او طی سال‌های اخیر تلاش کرده تا دستیاران روانپزشکی بیشتر نقاط کشور از آموزش مدون زوج‌درمانی بهره‌مند شوند. دکتر سلیمی مدرس مدعو زوج‌درمانی دستیاران روانپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان، کردستان، قزوین، کرمانشاه و خوزستان بوده است.

lotus
نظرات کاربران و مراجعان
user icon

کاربر آنلایف

آنلایف یعنی اولین تجربه حرفه ای آوردن روانشناسی به سبد خانه های عموم مردم... آنلایف یعنی دانایی برای همه...یعنی تحقق عدالت آموزشی ..... واقعا دست تک تک اعضای خانواده جوان و جسور و خدوم آنلایف می بوسم.

user icon

کاربر آنلایف

تغییر جهان هستی، با تغییر خودت شروع میشه مرسی که تو این تغییرات بهمون کمک میکنید

user icon

کاربر آنلایف

3 مهر 1402

من آنلایف از سال 1400 میشناسم از زمستان بود که کارگاه دنبال میکردم و کلی کمکم کرد. دقیقا تو سخت ترین شرایط زندگی ام انگار یه ناجی پیدا کرده بودم که خودم نبازم و ویژگی مهم این بود که محتوا با کیفیت بود و اصلا زرد و غیر علمی نبود. مرسی آنلایف که هستی

onlife badge

درباره آنلایف

آنلایف؛ جامعه‌ای پویا از یادگیرندگان و متخصصان حوزه سلامت روان است.همه آنچه برای سرمایه‌گذاری روی آینده خود نیاز دارید از ابزارهای خودشناسی، محتوای آموزشی تا مشاوره با متخصصان همه در یک پلتفرم تجمیع شده است. آنلایف، همراه شما در این مسیر هیجان‌انگیز است.

ما در شبکه های اجتماعی:
telegraminstagramyoutubeaparatcastbox

ارتباط با آنلایف

تهران بزرگراه یادگار امام بلوار ایثارگران بعد از ایثار پنجم استودیو آنلایف

۰۹۱۰۲۰۴۹۲۷۵
٠٩١٠٢٠٤٩٤١٢