mobile Menumobile Logo
mobile Cart
وبینار روانشناسی

وبینار روانشناسی

calendar

نویسنده: گروه علمی آنلایف

calendar

تاریخ انتشار: 1403/02/28

category

دسته‌بندی: بزرگسال سالم

آیا به حال در دوره‌های روان‌شناسی و یا کارگاه‌های روان‌شناسی شرکت کرده‌اید؟ آیا تابه‌حال برای شما این مورد پیش‌آمده است که بدون هیچ دلیلی خوشحال و شاد نباشید؟ یعنی بدون اینکه هیچ مشکلی داشته باشید احساس شادی و خوشحالی نکنید! تابه‌حال به دنبال راه حل و ریشه یابی این مشکل بوده‌اید؟ اگر قصد بچه‌دار شدن دارید و نمی‌دانید که چگونه و از چه روش‌های تربیتی برای تربیت کودک خود باید استفاده کنید، باید به شما بگویم که اصلاً نگران نباشید راه حل این موضوع پیش ماست! شما می‌توانید با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت، در هر نقطه از کشور که هستید در وبینار روانشناسی مجموعه آنلایف شرکت کرده و از کمک متخصصان بهره‌مند شوید.

 

وبینار ازدواج سالم

طی تحقیقاتی که انجام شده است بسیاری از زوجین پس از ازدواج، با وجود عشق و علاقه بسیار زیادی که به یکدیگر داشته‌اند و همچنان به یکدیگر علاقه‌مند هستند؛ اما در کنار یکدیگر احساس خوشحالی و رضایت ندارند.

باوجوداینکه همسر آنها هیچ مشکلی ندارد و همچنان معتقدند که بهترین کسی که می‌توانستند با او ازدواج کنند همسرشان است، اما احساس رضایت و خوشحالی درونی از زندگی که با یکدیگر آغاز کرده‌اند را ندارند. باوجوداینکه همه چیز طبق روال پیش می‌رود و هیچ چالش و جر و بحثی بین آنها رخ نداده است.

دررابطه‌با این مورد باید بگوییم که متأسفانه خیلی از افراد نمی‌دانند چطور باید رابطه عاطفی و زندگی مشترک خود را پیش ببرند به همین دلیل، در کنار یکدیگر خوشحال نیستند و احساس می‌کنند که  با جدایی و یا آمدن یک پارتنر جدید زندگی آنها تغییر خواهد کرد و آنها احساس شادی و خوشحالی می‌کنند. 

متأسفانه، خیلی از افراد پس از جدایی و ازدواج با یک فرد جدید باز هم احساس شادی و خوشحالی نداشته‌اند.

باید بگوییم که بزرگ‌ترین اشتباه افراد جدایی و یا تعویض پارتنر خود است! اگر شما بلد باشید که چگونه رابطه عاطفی خود را پیش ببرید و چگونه با شریک عاطفی خود تعامل داشته باشید، نه‌تنها این احساس نارضایتی و شاد نبودن از بین خواهد رفت، بلکه رابطه و زندگی شما یک‌رنگ و بوی جدیدی خواهد گرفت.

اینکه شما بلد باشید چگونه از شریک عاطفی خود مراقبت کنید و اینکه چه چیزهایی می‌تواند باعث متزلزل شدن ارتباط شما شود را شناسایی کنید، بدون شک زندگی و رابطه عاطفی ایده‌آلی را تجربه خواهید کرد.

داشتن سواد عاطفی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی بهترشدن زندگی شما داشته باشد. شما می‌توانید برای یادگیری و کسب سواد عاطفی در دوره‌‌های روان‌شناسی رایگان شرکت کنید. اگر برای حل مسائل عاطفی بین خود و شریک عاطفی‌تان به مشکل خورده‌اید و نمی‌دانید زمانی که اختلاف‌نظری بین شما به وجود می‌آید، چگونه آن را مدیریت کنیم که به دعوا و جروبحث ختم نشود، کلید حل این مشکل در دستان متخصصان آنلایف است!

آنلایف به عنوان یک همراه هوشمند، اینجاست تا مشکلات شما در رابطه عاطفی‌تان را حل کند. مسیر وبینار ازدواج سالم از ایستگاه‌های رابطه سالم، عشق سالم و همراه سالم گذر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در زندگی مشترک خود موفق باشید. در ادامه چند عنوان از وبینار آنلاین روانشناسی با موضوع ازدواج سالم معرفی شده اند.

1.    وبینار حل مسائل در روابط عاطفی

زمانی که بین شما و همسرتان و یا پارتنرتان مشکلی به وجود می‌آید و منجر به جروبحث می‌شود چگونه فضا را آرام می‌کنید؟ اصلاً سعی می‌کنید که فضا را آرام کنید؟ یا تمام تلاش خود را در متشنج‌تر کردن فضا و ارتباطتان خواهید کرد؟

متأسفانه بسیاری از زندگی‌ها و روابط عاطفی به‌خاطرنداشتن حل مسائل در روابط عاطفی با وجود تمام عشق و علاقه که بین طرفین بوده، از هم پاشیده شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند اگر مسئله و یا جر و بحثی بین آنها و شریک عاطفی‌شان به وجود می‌آید، باید به روش‌هایی مثل قهر کردن و بی‌محلی کردن متوسل شوند که شریک عاطفی‌شان را به سمت خود بکشانند، اما متاسفانه این موضوع نه تنها باعث بهتر شدن ارتباط شما نخواهد شد.

بلکه باعث نابودی زندگی و رابطه شما می‌شود. اگر می‌خواهید یک رابطه عاطفی خوب و یک ازدواج سالم ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در کارگاه روان‌شناسی حل مسئله در روابط عاطفی شرکت کنید، شرکت در این کارگاه برای تمامی افراد چه آن‌هایی که در رابطه عاطفی هستند و چه آنهایی که مجرد هستند واجب و ضروری است.

 

کارگاه روش تربیت فرزند

متاسفانه در بسیاری از موارد والدین نمی‌دانند که چگونه باید نیازهای فرزند خود را شناسایی و مهم‌تر از همه چگونه آنها را برطرف کنند.

خیلی از رفتارها و چالش‌هایی که در بزرگسالی با آن روبرو می‌شویم به خاطر مشکلاتی است که در کودکی برای ما به وجود آمده است و ریشه در دوران کودکی ما دارد، اما نمی‌توانیم به والدین خورده‌ای بگیریم.

زیرا بسیاری از مواقع والدین تصور می‌کردند که از بهترین روش‌های ممکن برای تربیت کودک خود استفاده می‌کنند.

بدون شک خود شما متوجه مشکلاتی که ریشه در کودکی‌تان دارند شده‌اید. اگر می‌خواهید کودکان شما هم در آینده به‌خاطر مشکلات کودکی‌شان دچار چالش نشوند شرکت در وبینار رایگان روان‌شناسی تکنیک‌هایی برای والد مؤثر و مقتدر برای شما لازم و ضروری است. وبینارهای زیر تنها بخشی از تعداد بالای وبینارهای آنلایف با موضوع کودک سالم است. 

1.    وبینار کودکان لجباز

اگر لجبازی فرزندتان شما را کلافه کرده است و نمی‌دانید باید با استفاده از چه روش تربیتی درست و مناسبی با این مشکل مقابله کنید و آن را برطرف کنید اصلاً نگران نباشید!

طبق مطالعاتی که انجام شده است بسیاری از والدین با این مشکل روبرو هستند که کودکان آنها به شدت لجبازی می‌کنند و همین موضوع آنها را بسیار نگران کرده است.

زیرا در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل شده‌اند. برخی از والدین تصور می‌کنند که با استفاده از تنبیه و یا حتی فریاد کشیدن بر سر کودکانشان می‌توانند این موضوع را کنترل کنند، اما متأسفانه این موضوع نه تنها هیچ تأثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه میزان لجبازی کودک شما را بیشتر خواهد کرد و از طرفی به ارتباط شما با کودکتان آسیب جدی وارد خواهد کرد.

از همه مهم‌تر این لجبازی ممکن است در سنین بزرگسالی همچنان در کودک شما پایدار باشد. که بدون شک آینده و ارتباطات او را با اشخاص مختلف تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اگر می‌خواهید لجبازی کودکان خود را کنترل کنید و یا بهتر است بگوییم که اگر آینده کودکتان برای شما مهم است نمی‌خواهید یک فرد لجباز به جامعه تحویل دهید شرکت در کارگاه آنلاین روان‌شناسی لجبازی کودکان را به شما توصیه می‌کنیم لازم به ذکر است که این کارگاه به صورت کاملاً رایگان برگزار خواهد شد.

2.    آمادگی خانواده برای ورود کودکان به مدرسه

و اما می‌رسیم به بزرگ‌ترین چالش والدین در ماه مهر! بسیاری از والدین برای شروع مدرسه و برقراری ارتباط فرزندشان با سایر کودکان با چالش‌های روبرو هستند! شرکت در این وبینار می‌تواند کمک بزرگی برای حل این چالش‌ها و یادگیری نحوه آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه کند.

بدون شک همه ماها نیازهایی را در کودکی داشته‌ایم که به آنها پرداخته است و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی در رفتار ما در سنین بزرگسالی شده است.

توجه بیش از حد خانواده در کودکی و حتی بی‌توجهی بیش از حد خانواده در کودکی باعث شده ما دچار کمبودها و جاهای خالی در زندگی شخصی و بزرگسالی‌مان شده باشیم، اما مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که بسیاری از والدین تصور می‌کنند، باید تمام کمبودهایی که در دوران کودکی خود داشته‌اند برای فرزندانشان جبران کنند.

متأسفانه این موضوع می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیر و بسیار زیادی به کودک شما وارد کند و در بسیاری از موارد نه تنها کودک شما هیچ رشد مثبتی نخواهد کرد بلکه بسیار آسیب جدی به او وارد خواهد شد.

از طرف دیگر برخی از والدین تصور می‌کنند کودکان آنها هر آنچه که تصور می‌کنند برای آنها مفید و ضروری است را باید تجربه کنند.

به خیال خود این موضوع می‌تواند آینده بهتری برای کودکانشان رقم بزند، اما باید به شما بگوییم که شما آسیب بسیار زیادی از نظر روانی به کودک خود وارد خواهید کرد و ممکن است نتوانید به درستی نیازهای روانی کودک خود را شناسایی و آنها را برطرف کنید.

در آخر اینکه شما نباید کودکتان را قربانی خواسته‌های خود کنید.

بسیاری از این مشکلات در زمان مدرسه رفتن کودکان به وجود می‌آید و والدین تمامی سخت‌گیری‌های ممکن و حتی روش‌های تربیتی اشتباه را در این سنین بروز خواهند داد. در بسیاری از موارد والدین نمی‌دانند که روشی که در پیش گرفته‌اند اشتباه است و می‌تواند آسیب جدی به فرزندانشان و آینده آنها وارد کند.

اگر شما هم نمی‌خواهید جزو این دسته از والدین باشید، پیشنهاد ما به شما شرکت در کارگاه روان‌شناسی آمادگی خانواده برای ورود کودکان به مدرسه است.

 

 

 وبینار کنترل وابستگی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در روابط و ارتباطات خود دچار وابستگی می‌شوید باید به شما بگوییم که این موضوع در آینده می‌تواند برای شما بسیار دردسرساز شود، در این وبینار متخصصان آنلایف در خصوص نحوه کنترل وابستگی و انواع آن با شما گفت‌وگو خواهند کرد.

یکی از مشکلاتی که می‌تواند نه تنها زندگی عاطفی بلکه زندگی شخصی و حتی مسائل کاری شما را تحت تاثیر قرار دهد و یا بهتر است بگوییم که باعث نابودی آن شود، وابستگی است.

متأسفانه بسیاری از افراد حتی برای انجام کارهای شخصی خود به دام تله وابستگی می‌افتند و فکر می‌کنند که وجود یک شخص دیگر برای انجام آن کار لازم و ضروری است.

همین موضوع در آینده می‌تواند تاثیر منفی بسیار زیادی بر روی زندگی شخصی و پیشرفت آن فرد در زندگیش داشته باشد.

اگر می‌خواهید یک فرد مستقل باشید و یک زندگی کاملاً مستقل و بدون وابستگی به هیچ کس را تجربه کنید و از همه مهم‌تر لذت استقلال در کار و زندگی خود را بچشید، کارگاه آنلاین روان‌شناسی تله وابستگی برای شماست.

 

وبینار خود سرزنشی و خودخوری

ایا جز آن دسته از افرادی هستید که بعد از به وجود آمدن یک مشکل و جر و بحث خود را سرزنش می‌کنید؟ و برای ساعت‌ها و حتی روزهای طولانی در رابطه با آن موضوع فکر می‌کنید و خودخوری می‌کنید؟ اگر جزو این افراد هستید بدون شک شرکت در این وبینار برای شما ضروری است.

یکی از مشکلاتی که می‌تواند زندگی فرد و اطرافیان آن را نابود کند خود سرزنش گری است. برخی از  افراد زمانی که با یک مشکلی روبرو می‌شوند مدام به تبعات مختلف آن مشکل و اتفاقات احتمالی که قرار است بیفتد فکر می‌کنند.

مدام حالات مختلف را در نظر می‌گیرند ذهن آنها به سراغ منفی‌ترین اتفاقات ممکن کشیده خواهد شد و یا به عبارت دیگر دچار نشخوار فکری می‌شوند. این موضوع نه تنها خود فرد را بسیار درگیر، ضعیف و ناتوان می‌کند؛ بلکه متأسفانه اطرافیان آن فرد دچار مشکل و تعارض خواهند شد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بیش از حد به یک موضوع فکر می‌کنید و یا حتی دچار کمال‌گرایی بیش از حدی هستید و درون شما پر از صداها و احساسات منفی است شرکت در کارگاه روان‌شناسی خود سرزنشی و خودخوری جزو ضروری و واجب‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

 

کارگاه برقراری تعادل در زندگی

آیا تابه‌حال برایتان پیش‌آمده است که نتوانید بین تمامی کارهایی که برنامه‌ریزی کردید طول یک روز انجام دهید تعادل برقرار کنید؟

آیا برای برنامه‌ریزی در زندگی شخصی خود همه چیز را بسیار سخت‌گیرانه برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آیا در ارتباطات خود با افراد مختلف حد تعادل و نزدیک‌شدن را رعایت می‌کنید یا نه؟

متأسفانه بسیاری از افراد با مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم روبرو هستند و نمی‌دانند که چگونه باید تعادل را نه تنها در زندگی شخصی خود بلکه در شرایط بحرانی برقرار کنند.

مهارت برقراری تعادل در زندگی برای تمامی افراد لازم و ضروری است. اگر شما بلد نباشید که چگونه تعادل را در زندگی شخصی خود حفظ کنید، بدون شک فرزندان شما هم دچار این مشکل خواهند شد و همین زنجیره ادامه پیدا خواهد کرد.

از طرف دیگر کیفیت زندگی شخصی شما به شدت پایین خواهد آمد، زیرا هیچ وقت از زندگی رضایت قلبی نخواهید داشت.

اگر می‌خواهید این مشکل را برطرف کنید، شرکت در وبینار رایگان روان‌شناسی تعادل زندگی در عصر بی تعادلی را از دست ندهید. با شرکت در این وبینار نه تنها به خودتان و زندگیتان بلکه به  نسل‌های بعدی هم کمک بسیار زیادی کرده اید.

 

مزایای شرکت در کارگاه آنلاین روانشناسی

پس از همه گیری ویروس کرونا و پررنگ‌تر شدن نقش اینترنت در زندگی و کسب‌وکار، کلاس‌ها و وبینارهای آنلاین نیز با محبوبیت عموم مردم مواجه شدند. این دسته از کلاس‌ها به دلیل راحتی دسترسی و صرفه اقتصادی مزایای بیشتری نسبت به دوره‌های حضوری دارند. افراد از هر موقعیت جغرافیایی می‌توانند تنها با چند کلیک در بهترین وبینار آنلاین روانشناسی ایران شرکت کنند. آنلایف، مجموعه‌ای از بهترین متخصصان و روانشناسان را دور هم جمع کرده است تا با برگزاری وبینار روانشناسی در دسته بندی‌های مختلف، به شما در مراقبت از روانتان کمک کند. وبینارهای روانشناسی آنلایف، در دسته‌بندی‌های زیر برگزار می‌شوند:

·       روان سالم

·       سبک زندگی

·       کودک سالم

·       ازدواج سالم

·       خانواده سالم

·       اتاق درمان

·       بزرگسال سالم

 

بهترین وبینار روانشناسی در ایران

با افزایش تنوع مجموعه‌ها و کلاس‌های روانشناسی در کشور، انتخاب بهترین مجموعه ممکن است فرایندی پیچیده باشد. مجموعه هوشمند آنلایف، یک پلتفرم آنلاین و مدرن است که شما را در حل مشکلات عاطفی، روان، تربیت فرزند و ... همراهی می‌کند. در آنلایف مجموعه‌ای بهترین امکانات و همچنین  نامی‌ترین متخصصان هر حوزه، دور هم جمع شده‌اند تا به شما در مسیر زندگی سالم کمک کنند. بسیاری از وبینارهای این مجموعه رایگان هستند و شما می‌توانید برای مشاهده این دسته از کارگاه‌ها به قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنید.

 

نتیجه‌گیری

شرکت در کارگاه آنلاین روان‌شناسی و دوره‌های روان‌شناسی جزو ضروری‌ترین اقداماتی است که هر فرد باید برای بهبود زندگی فردی و زندگی اطرافیان و خانواده خود به سراغ آنها برود. متأسفانه درگذشته این تصور وجود داشت که افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند و یا حتی به روان‌شناس مراجعه می‌کنند، دارای سلامت روان نیستند، اما امروزه این دیدگاه به طور کامل از بین رفته است. در واقع برای داشتن زندگی بهتر و آرام‌تر و از همه مهم‌تر برای لذت‌بردن از زندگی و احساس رضایتمندی از زندگی لازم است که در دوره‌های روان‌شناسی شرکت کنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که می‌توانید برای درک بهتر شرایط و بهبود آن برای خود از مشاورین متخصص آنلایف نیز کمک بگیرید.

بیشتر بدانیم
طرحواره شکست؛ هزارتوی بی‌انتها

طرحواره شکست؛ هزارتوی بی‌انتها

categoryبزرگسال سالم

همه ما در مسیر زندگی، با موانع و چالش‌هایی مواجه می‌شویم که می‌توانند منجر به شکست ما در رسیدن به اهدافمان شوند. با این همه نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت که شکست همیشه چیز بدی نیست! شکست‌های ما می‌توانند به ابزاری قدرتمند برای رشد و یادگیری تبدیل شوند. دقیقا در هم...

مطالعه مقاله
جلوگیری از خودکشی؛ آخرین نبرد!

جلوگیری از خودکشی؛ آخرین نبرد!

categoryبزرگسال سالم

خودکشی از موضوعاتی است که سلامت عمومی در جهان را تهدید می‌کند و افراد را با هر سن و پیشینه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. خودکشی عملی است که باعث مرگ عمدی فرد در نتیجه ناامیدی یا اختلالات سلامت روان می‌شود. البته، با مداخله به موقع و زیر نظر گرفتن عوامل مختلف می‌توان از خو...

مطالعه مقاله
طرحواره خویشتن داری، جایی خارج از کنترل!

طرحواره خویشتن داری، جایی خارج از کنترل!

categoryبزرگسال سالم

انسان موجودی احساسی است و احساسات او بسیار بر تصمیم‌گیری های وی در زندگی‌اش تاثیر گذار است. از یک طرف، این احساسات می‌توانند مانند ابری جلوی تفکر منطقی وی را بگیرند و نگذارند که وی تصمیم درستی بگیرد. از طرفی دیگر، همین احساسات هستند که به وی تمایل پیشروی و نزدیک شدن به هد...

مطالعه مقاله
onlife badge

درباره آنلایف

آنلایف؛ جامعه‌ای پویا از یادگیرندگان و متخصصان حوزه سلامت روان است.همه آنچه برای سرمایه‌گذاری روی آینده خود نیاز دارید از ابزارهای خودشناسی، محتوای آموزشی تا مشاوره با متخصصان همه در یک پلتفرم تجمیع شده است. آنلایف، همراه شما در این مسیر هیجان‌انگیز است.

ما در شبکه های اجتماعی:
telegraminstagramyoutubeaparatcastbox

ارتباط با آنلایف

تهران بزرگراه یادگار امام بلوار ایثارگران بعد از ایثار پنجم استودیو آنلایف

۰۹۱۰۲۰۴۹۲۷۵
٠٩١٠٢٠٤٩٤١٢